torsdag den 27. januar 2011

Og det er ganske vist...

Da jeg var yngre havde jeg en ide om, hvad jeg skulle være, når jeg blev stor.

Der var skøjteprinsesseperioden og der var en periode, der lå ret sent, hvor det var efterretningsagent.

Der var også perioden, hvor jeg skulle være psykolog, når jeg blev stor. Og så var jeg lige midt i en periode, hvor jeg var sikker på at jeg skulle være forfatter-skråstreg-cafeejer, da... nå ja. Den periode er jeg faktisk stadig i.

Nu viser det sig, at jeg skal være voksen når jeg bliver stor. Jeg skal faktisk være nogens mor.

Jeg er gravid.
 (Yay! Gys.. Mest yay!)

10 kommentarer:

  1. Hurra!!! I knew it! Tillykke! Hvor er det stort! :) :) :) Du blir den sejeste mor, det er jeg slet ikke i tvivl om!!!
    KÆMPE virtuelt kram og high 5! :)
    Termin hvornår...?
    Woo hoo!!!! :)

    SvarSlet
  2. Det bliver verdensklasse, smukke!:)

    SvarSlet
  3. Og ikke bare Yay. Kæmpe kæmpe kæææmpe YAY!!! Det bliver det bedste :)

    SvarSlet
  4. Guuuud, tillykke!!!

    Dét glæder mig meget.

    Kh den anonyme heks.

    SvarSlet
  5. Kæmpestort tillykke herfra!
    Skal nok lige give dig et praj, om det er noget der duer. :-)

    SvarSlet
  6. YAY da - og kæmpe tillykke.

    SvarSlet
  7. Tak. Nu må jeg godt være hys officielt. Og jeg er glad for støtten :)

    SvarSlet
  8. Tillykke til dig. Dejlige omstændigheder :-)

    Kh Flora

    SvarSlet
  9. Godt man ikke lige er en lille smule bagud og først har opdaget de lykkelige omstændigheder nu (dine altså ;-)

    TILLYKKE, hvor er det fantastisk. Glæder mig til at høre meget mere om det, og alt det andet du plejer at skrive om.
    Hilsen Anne Lotte

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...