torsdag den 7. oktober 2010

Tillykke, du har vundet

Katja har sendt dig en besked på facebook, stod der i min inbox. Jeg kender ikke nogen Katja.

Tillykke, jeg skulle hilse fra Henning og sige, at han giver dig en gratis deltagelse på sit meditationskursus på lørdag. Du skal bare hurtigst muligt besvare denne mail.
Jeg tænkte på, hvilken fælde jeg nu ville gå i. Tænkte på de mængder af nyhedsbreve jeg ville få, hvis jeg svarede, og på at læse det med småt, for det måtte være noget holistisk, langhåret snyd.

Men jeg vil gerne på det kursus. Selvom det er i København og selvom det er på den lørdag, hvor kæresten har planlagt at hænge ud med drengene, så han ikke kan passe hunden og selvom han siger, at han ikke kan lave det om.

Jeg vil gerne tro på, at jeg har vundet, for det kunne jeg for helvede godt have brug for. Både at vinde og at komme på meditationskursus.

Men det er garanteret bare noget langhåret snyd og jeg gider i virkeligheden ikke at køre til København to dage i træk. Passer mig i virkeligheden rigtigt dårligt. Kom nu, kom nu, kom nu. Skriv Katja!

1 kommentar:

  1. Jeg er så tilpas pessimistisk anlagt, at hvis jeg nogensinde SKULLE gå hen og vinde noget pr mail, ville jeg slette mailen med det vuns og være sikker på at jeg allerede havde fået en trojansk hest og øhm.. sars.

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...