tirsdag den 21. december 2010

Fnostknirk og sygt kadaver

Min hud er krøbet, mit hovede er sat i en permanent upolstret skruestik og jeg fryser som om nogen havde sat mig nøgen ud i 14 frostgrader, også selvom jeg har både dyne og tæppe og strømper på.

Mine knogler knitrer og jeg tror, at det var den larm, der vækkede mig midt i en udmærket savlelur til en skodserie på Sputnik.

Og så lige op til jul.
Nej, jeg kan ikke løbe det væk. Jeg var nødt til at køre en lillebitte tur i bilen idag, pakket ind i 20 lag og dunjakken. Gik som en krøbling, da jeg skulle ud af bilen igen, hvilket selvfølgelig også kan skyldes polarkulden.

Fik jeg sagt, at den der polarkulde er helt utroligt flot set fra sengen? Der er noget med den store frostmåne, der hænger to cm fra horisonten, der går rigtigt godt til hovedpine.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...