onsdag den 8. december 2010

Den nyeste med ham der Heinz fra Tyskland

Igår kom jeg ved et forfærdeligt uheld til at købe en bog (mere) til mig selv. Der er ikke noget som bøger, siger jeg bare og der er kun en ting, der gør bøger bedre; hvis de er købt i en rigtig boghandel.

Det var denne her ikke. Den blev købt med en indkøbspose i den ene hånd på vej ud af Bilka. Ekspedienten var ung, juleassistance og placeret der på gangen fordi der var en anden der var til pause. Med statsgaranti. Jeg har arbejdet nok i Dansk Supermarked til at kunne spotte en pauseafløser, når jeg ser en.

Nå men. Der var kø. En dame prikker ham på skulderen mens han er ved at ekspedere mig og spørger ham hvad det nu er for en cd, der er den nyeste med ham der Heinz.
Der stod han og lignede bad boy Eminem og forsøgte at håndtere et så voldsomt overgreb på gangsta-identiteten. Han holdt masken. Jeg gjorde ikke.
Kom simpelthen sådan til at sprutte et kæmpefnis ud over dame og den cd med Hansi Hinterseer, hun stod med i hånden.

Godt, at jeg er ligeglad med det tilhold jeg fik mod at bevæge mig inden for 20 meter af Bilkas cd-afdeling igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...