torsdag den 24. februar 2011

Hellere vakuum end Helle

Jeg ser hellere NCIS end Nyhederne for tiden, for jeg kan slet ikke rumme flere valgprognoser, der siger, at jeg får Helle Thorning som statsminister.  Tro mig, det nytter ikke nogen noget som helst, at jeg arbejder 12 minutter mere om dagen og slet ikke mig.

Jeg er ikke overenskomstansat og det er ikke fordi jeg får mere i løn (dvs at jeg heller ikke betaler mere topskat) hvis jeg skulle forsyne min kontorstol med 12 minutters balleaftryk mere end jeg allerede gør. Hvem faen er det også hos socialkammeraterne, der bliver ved med at tro, at 'folket', der holder samfundet igang, allesammen er organiserede fabriksarbejdere?

Og hvem gider i øvrigt beskæftige sig med det, når der er NCIS på den anden kanal?


Det er blevet torsdag og jeg fatter ikke hvor tiden er gået hen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...