torsdag den 14. juni 2012

Playitas

Beklager tavsheden. Jeg har holdt ferie og det viste sig, at det var alt for tiltrængt, så jeg har ladet tasterne hvile også, mens jeg har smilet bredt i solen og fået mavemusklerne strammet (lidt mere) op igen.

Vi har været på Fuerteventura, på Playitas. Og det var fantastisk. Man tror det næppe, når man som jeg stod med en meget aktiv, næsten 11 måneder gammel dreng på hoften og 5 timer i fly og 30 graders varme i udsigten.
Det gik fremragende.

Jeg er endda kommet så langt som til at holde af begrebet halvpension, for det betyder bare, at der er masser af mad at vælge mellem, som andre har lavet til dig og der er også nogen, der klarer at rydde op efter et lille madorgel, der lystigt har ædt sig igennem buffeten og smidt halvdelen på gulvet efter at have mast det.

Dejlige mennesker på turen også. Lige på nær dem, der sad bag os i flyet på vej hjem, men de får et afsnit for sig selv. Alle andre, serveringspersonale, ansatte, medrejsende, har gjort ferien ekstra lækker.

Næste år tager vi 14 dage. Mindst. Og tager mormor med som tak for at hun har holdt hunden og skansen herhjemme.

Back to life. I næste uge er der møde på arbejdet, indkøring i vuggestue og dagpengene er sluppet op. Jeg har brune fødder og så siger reglerne, at man kan klare alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...