torsdag den 14. april 2011

De noler ikke mit navn, siger jeg til jer

Jeg sidder klar til tvillingedåben. Der er kaffe, der er kage og aftensmaden er også præpareret, så nu skal jeg bare sidde her og lave fordybning i sofaen, mens jeg krydser fingre.

Det bliver en blandet fornøjelse, kan jeg spore. Jeg kan så godt lide at se de udsendelser og jeg glæder mig så jeg er lige ved at tisse i bukserne til at høre drengekoret i Holmens Kirke og barnedåb er for mig en af de allersmukkeste begivenheder.

På den anden side ser jeg frem til fingerkrampe. Ikke på grund af alle de tweets jeg skal skrive og det arbejde, jeg skal lave samtidig med den royale eftermiddag, men fordi alt kommer til at foregå med fingrene hårdt krydsede. Jeg har nemlig en lille smule et favoritnavn, som jeg helst ikke vil høre sagt idag.

Ikke fordi det vil ændre på at jeg kan lide navnet, men ... jeg gider bare ikke fremstå som en royal copycat. Jeg har altså allerede slikket på navnet.
Jeg må bare ikke sige det højt. Mumle mumle...
  

5 kommentarer:

  1. Århh.. Spændt på at høre om de ramte plet?! Altså holder du virkelig tæt helt til barnedåben?

    SvarSlet
  2. Jeg vil gøre mit allerbedste for at holde tæt :) Der skal være mulighed for væddemål uden at nogen tror, at andre ved noget.

    Derfor vil jeg heller ikke sige om navnet var blandt de fire, som Vincent fik. (Jeg ER heller ikke helt helt sikker, før jeg ser om navnet passer til barnet)

    Altså jo... jeg vil godt afsløre, at det ikke er Minik :)

    SvarSlet
  3. Århh mand!! Så længe kan jeg ikke vente da! Må liste nogle procenter i ammeteen og satse på den der fra "Fra børn og fulde folk..." :)

    SvarSlet
  4. Hehe, Vi har også et par (må jo helgardere, når vi ikke aner hvad der bliver) favoritnavne, som jeg også gerne ville holde for mig selv (går så ikke særligt godt).
    Glæder mig til at høre hvad du vælger.

    SvarSlet
  5. @K: Jeg kunne eddermame godt drikke noget god rom... Men jeg tror, jeg brækker mig, før jeg fortæller :)

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...