mandag den 5. september 2011

Jeg håbede til det sidste

Reglen er: Man taber sig, hvis man spiser mindre end man forbrænder.
Logik.

Mens jeg var gravid (og i den første måned med spædbarn) havde jeg i perioder rigtigt rigtigt meget lyst til chokoladebar og det var ikke altod lige til at afgøre om jeg bedst kunne lide Mars eller Snickers den dag, så jeg endte ofte med en af hver.
Maxistørrelse.
Jamen, de var på tilbud.

Det viser sig nu, at reglen stadig holder.

Selvom alle siger, hvor flot gravid man er og hvor fint det hele sidder lige midt på maven (ikke meget fint over at have en bulk så stor at Mærsks containerskibe blev misundelige. Imponerende vil jeg hellere kalde det), så gælder reglen stadig. Nu, hvor maven er svundet mere ind, begynder chokoladebar-reservaterne at dukke frem fra dens skygge.

Det skal nok gå væk, ja ja. Men det får en måned.
Jeg skal ligne Kronprinsessen til barnedåben om en måned. Det er også en regel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...