torsdag den 5. januar 2012

Troede i øvrigt, at SSSSHHH var internationalt og skulle adlydes promte?

Kære busselskab,

I skal være her. I er gode at have, når man skal fra A til B og andre mennesker er afhængige af jer, men kan vi ikke godt tale om det rimelige i, at i skal køre når børn skal sove? Hva?

Jeg ved ikke rigtigt, hvordan I får det til at lykkes at sætte jeres ældste, mest skramlede skrotbunke af en skal omkring det brøl af en polsk motor ind på ruten lige præcis på det tidspunkt, hvor jeg kører barnevognen frem.
Jeg er imponeret.
Ikke på den måde, hvor jeg stiller mig op og klapper af jer. Flere af jeres chauffører har set en lilla barbapappa stå og flapse rasende med armene inde i en villahave. Det er mig.
Det er godt for jeres stakkels chauffører at de ikke kan høre hvad jeg råber. 

Måske var det mig, der startede kampen? Måske var i nødt til at sætte de gamle motorer ind for at sikre jeres busser mod Skriget? Jeg ved godt, at min søns mest utilfredse stemmeføring er i stand til at skære glas, men... behøvede i at sætte busserne til at sige pppsssss i serier lige ud for min have OG få kileremmene til at hvine som en staldfuld unggrise samtidig? Hva?

Jeg spørger pænt. Kan vi ikke finde ud af at I holder pause når min barnevogn ruller frem? Det er ikke mange minutter om dagen, den står ude (don't mention the war).
Pretty please?
Det vil være så uværdigt at blive tvunget til at pifte så store dæk.

1 kommentar:

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...