fredag den 24. januar 2014

Pinlig

Jeg fjumrer for tiden. Får tandpasta på Aksels tøj lige inden han skal i vuggestue og orker ikke at skifte ham igen.
Kemohjerne, der også gør at jeg går rundt om mig selv som en hund der skal lægge sig og så er jeg så distræt at jeg glemmer hvor jeg kom fra og hvordan jeg kommer videre.

Jeg kan se at du er henvist til det palliative team, sagde socialrådgiveren. Får du gratis medicin?
Det er kun terminale patienter der får gratis medicin.
Nå, men så lyder du nok mere syg end du er. Du kan også få din mand til at ringe.

Jeg synes jeg er tyk, og det piner mig.
Det er 4. dagen fra min kemobehandling og det er altid den værste dag.

Ps: Tak, Anne, for redningschokoladen.

2 kommentarer:

  1. Kære Lene, håber du er blevet bedre siden i fredags. Du er fandme en sej en af slagsen - og vi x'er stadig fingre, tæ'er og poter for dig. Knus Anna & Buster

    SvarSlet
  2. Hvis du synes du er tyk, så se det som et sundhedstegn, at du har ekstra meget at stå imod med!! Det er der hvor styrken sidder:)

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...