torsdag den 13. februar 2014

ventetid

Imorgen får jeg svar på hvad der skal ske med epilepsimedicinen og min mulighed for at køre bil igen.
Det bliver svært for efter 4 mdr uden kørsel er jeg tilbage til det punkt, hvor jeg skal øve mig i at dreje til højre.

På mandag får jeg svar på scanningen. Om præparaterne virker. Og jeg er nervøs.


consume the curse
that brings you down
(a fading liar)
who wakes up alone

It's there in front of you

Invert this tragedy to come
And reclaim your future
this is a call to arms
one quest at a time

Feed the hunger, climb on up
repress the negative
You are not alone

It's there
in front of you

In flames - move through me



4 kommentarer:

  1. Jeg krydser alt, hvad jeg kan, for at du får gode svar.

    SvarSlet
  2. Jeg holder dig i hånden og venter med dig - selvom jeg forsømmer og forsømmer

    SvarSlet
  3. Jeg håber ikke du mener du forsømmer mig, Helle? For det gør du overhovedet ikke. Du er en af dem, der gør mest....

    SvarSlet

Jeg er glad for kommentarer. Det er rart at vide, at der er nogen, der gider...